:* -.,Ett meddelande till mig från hemligt,.-

karro.. förlåt för att jag varfit ett svin mot dig.... nu, när det har tagit slut för ett tag... börjar man ångra det man mar gjort.. karro.. jag älskar dig så mycket så jag kan gå och hoppa ner för mount everest för dig....   jag saknar dig min karro.....   jag mår inte bra alls...:!!!! det enda jag tänker på är.... : Vad har jag gjort!!! hur fan kan jag vara så jävla sämst...
och dehär 2 nätterna jag har varit utan dig.. det har inte varit nå roliga nätter.. jag vet att det inte är slut för alltid.. men tanken finns där hela tiden att vi inte är tillsammans... det ligger där i bakhuvudet och skär, smärtan går inte att förklara.. den är bara för hemsk...   
jag kan inte tänka klart.... jag kan inte göra någonting annat än att bara sitta i mörkheten, ensamheten, tystnaden.... det känns nästan som Helvetet... känns det nästan som.. jag vet att det här låter löjligt,, men det är såhär jag känner.. det är bara såhär att jag älskar dig karro.. och jag kan och jag vill inte leva ett liv utan dig!   det här är förjävligt!!   
nu också.. sitter jag här hemma och gråter efter min längtan efter dig karro..   varför måste livet vara såhär!? varför!!! varför kan inte livet bara vara som... ja.... Helt Underbart helt enkelt!! varför finns det bråk och sådant skit!!! varför finns det inget liv med bara Ro och glädje.. en plats där människor ger och tar emot kärlek... en plats där alla känner sig trygga och glada..
den platsen vill jag befinna mig i med dig... en lugn plats,, en sommar dag,, med solen som värmer mot våra kroppar, och verkligen visa dig.... att jag älskar dig karolina... för det gör jag..! jag älskar dig så mycket som det bara går att älska en person....! karro!!! snälla jag vill bara ha díg tillbaka NU!   förlåt mig snälla förlåt mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0