10 Februari

Godmorgon.
Kunde knappt somna igår kväll. Somnade till slut, klockan 1.00.
Är lite svårt att sova utan dig här.. :(
Så jag har snoozat i 40min. Bra gjort, och nu orkar jag inte göra nått..
Nåja bussen går ju om en timme, så får väl typ sova ett tag till och sen rusa till bussen.
Idag händer det väl inte så mycket, måste till skolan och när jag kommer hem måste jag sätta igång och läsa Go Ask Alice. Måste läst klart den innan fredag och då ska jag ha plockat ut 50 ord som jag ska ha glosprov på sen -.-'
Åh, Vet inte hur jag ska göra med det här med skolan.. Vill flytta hem till Haparanda igen, gå skola där och så. Men samtidigt vill jag gå kvar här.
Är supa dupa less på skiuwlaan.

Saknar Markus supa dupa mycket.

Hehe, aaa. Nej nu somnar jag ju snart hit.
Kan lägga in en låt som ni får lyssna på tills jag skriver igen xD

http://open.spotify.com/track/14nnQDyyoTuRYfOgGQBjDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0