11 februari 2010

Hellooows!
Lite bättre dagar nu i alla fall ;)
Höll på att sova bort hela dagen idag. Men vaknade 7.20, och bussen går 7.40, typ.
Så han göra allt som var nödvändligt. ;)
Åkte till Smedjan och skrev till Carro och frågade: Du har inte missat bussen idag va?
Svaret var: Ja.
Är jag förvånad? -Nej haha. Inte nåmer. ;)
Så jag gick till skolan och satte mig utanför skolsyster och väntade på bättre tider. Då kom Emma och prawtade ett tag. Sen kom Laura och jag gick på lektion. Senare kom Carro och så fortsatte dagen, hände väl inte så mycket i skolan.
Efter skolan for jag och Carro till Sunderby sjukhus och hälsade på en vän. Stackarn..
Var där från typ 14.00 och åkte hem typ 16.30, och då åkte jag och Carro till stan. Bjöd henne på tasty och sen åkte vi hem.
Och nu sitter jag här, varit hemma kanske 5 min. Sen vet jag inte vad som händer. Ska börja plugga det sista. Blev inte så mycket pluggande igår, mådde inte toppen igår asså.

Nej nu ska jag inte uppehålla er med mitt skitsnack ;D
Ska plugga och lyssna musik nu. Pussuhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0