13 Februari.

Började bra, slutade i skit, teep..

Jaa, igår skulle jag ju åka till Haparanda och mami, men i panik försökte jag få tag i kusinvitamin; Therece.
Hehe, hade nämligen tappat bort hennes nummer och försökte förjäves få tag på henne. Till slut skickade hon sms åt mig och då kanske 10min ifrån kalix, där hon bor. Så vi bestämde att jag skulle hoppa av där och så skulle jag sova hos henne.
Sagt och gjort, vi satt och kollade tv å såå. :)
Sen somna vi rätt så jäkla fort, sa bara pang, bom så sov hon, jag och katten ;D
På morgonen vaknade vi 11.30, jag full i svett. Fyfan vad hon hade varmt där asså. fiuff.. Svettet droppade nästan xD
Sen 12.55 gick hennes buss till Lule där hon skulle sälja sina skidor och tjäna pengar ;D Så efter det var jag ensam hemma hos henne ett tag. Klockan 14.00, exakt, ringde farfar och sa att han väntade utanför. Han håller ALLTID tiden!!!! Avgudar honom xD haha.
Aaa, sen åkte vi och beställde pizza på Waressi, sen stack vi hem och käkade upp allting.
Sen kom Markus, hämtade mej. Och sen varte soppatorsk, typiskt.. Jag som bad till gud och allt! xD
Men gud har ju aldrig tid för mig -.-'
Då puttade markus moppen och mej till tobbe. och sen blahaaa..
Shit the same. Thats life. Sen kom mamma och hämtade oss och nu sitter jag här, halvt ihjäl frusen.

Så kul, kväll asso (Y) näee.. -.-'

Jojo, nu blire sitta här ett tag sen ska mamma sova och då blire käk och tv moahah. Pussuhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0