14 Februari -Alla hjärtansdag

Hejj! (:
Idag har då varit alla hjärtansdag. Och ni som läste mitt inlägg från igår vet att Markus var här igår,
och han sov hos mig. Vet inte om jag nämnde det då ;)
ehm, vi gjorde inte särskilt mycket igår, eftersom att det började bli rätt sent när vi kom hem.
Efter att jag skrev inlägget igår så lyssnade vi lite på musik och sen gick vi och kollade tv, men var som vanligt skit på tv. ;)
Så vi låg med Vincent och myste och sen bestämde vi oss för att gå och sova. Så Markus nattade mig och jag började gråta av någon konstig anledning :S
Aja, känslig är man väl också ibland xD

Men i alla fall.. Idag så vaknade jag klockan 10.30, ungefär. Som vanligt på grund av mamma och Harry när dom pratar ;( Och då väckte jag Markus så käkade vi frukost.
Vi tog det lugnt, satt vid datorn ett tag och lyssnade på musik.
Sen satte jag igång och lagade mat. Sen käkade vi en "romantisk"-lunch tillsammans.
Efter lunchen kollade vi på tv och sen var det dags att göra sig i ordning till Lule-resan.
Som jag trodde skulle bli helt skit..
Men i bussen pratade jag med Madelene Strålberg och hon ska tydligen till Lule den här veckan och då ska hon komma imorgon och sova över hos mig!! Wihooo! :D :D Gaaaasch vad jag längtar!

Så nu är det bara en skit skoladag som väntar sen blir det att vara med Madde! wohoo!! :)

Jaja, ska börja göra mig iordning och ställa klockorna, (Observera; klockorna) sen snarka. :D
Fan vad skönt det ska bli att sova. Heheheh, aja Ha det trevligt! Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0