15 Februari

Godmorgon!
Har vaknat för typ en och en halv timme sen, och nu börjar jag bli skittrött igen.. ;(
Ska alldeles, alldeles strax börja gå till skolan och det är alltid lika kul när jag vet att det är en skoldan till 17.oo som väntar framför mig.
Bläh, är jäkligt less på dom här långa måndagarna. Men som tur är så har jag en lååång sovmorgon som väntar nästa dag. Hehe! Stolt!
Så bortsett från måndagen är jag rätt nöjd med schemat, förutom att vi kunde haft lite kortare dag på fredag^^

http://www.novasoftware.se/webviewer/%28S%28jutc0rmzu3pqlm55nrq5f2zo%29%29/design1.aspx?schoolid=80200&code=134433


Där kan ni kolla in mitt schema, om ni får lust ^^

Jaadu, har inte så mycket att skriva om så har tidigt. Hjärnan ligger fortfarande kvar i sängen, måste nog ta och väcka den..
Får ta och skriva ett vettigare inlägg senare idag!

Kram på er, ha en bra dag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0