Ibland..

..kan man verkligen känns sig obefintlig, obetydlig och bara så bortglömd.
Känns ibland som om det inte finns någon som bryr sig. Jag försöker säga hur jag känner, men det betyder ingenting för er va?
Jag försöker få er att förstå hur jag känner. Och det enda man får är att man känner sig nedtryckt.
Och ifall man inte säger hur det är och hur jag känner så blir ni sura.
Vad är det ni vill ha av mig egentligen?

Hur mycket kan man begära av en människa?

Ingenting blir bättre så som ni kan hålla på.
Nej, allt blir bara värre.
Sorry, but thats the way it is..


The Kooks – Naive

Kommentarer
Postat av: Therece

Finns här! <3

2010-02-10 @ 13:40:22
URL: http://pantzaretherece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0