Jaa,.-

Jaha.. Då vet jag inte vad som händer med resten av dag/kvällen.
Ska väl bara ta det lugnt och sitta här.
Saknar Madde, hon for till sin morbror nyss..

Sitting here and looking at photos from the past, and missing the time that was.
Now is new times, but I would like to have what was.


Kan lägga in lite bilder som betyder mycket (:


Madde.S gjorde en jättefin frisyr åt mig <3

 

Helkväll i Leipijärvi. <3

 

The first time, and absoulty not the last. <3

The time when I felt better than the King ever could do. <3

Oh yes, I am a sexy bitch!


Du finns faktiskt också med på den här sidan <3

 

The time when there was almost no difference between us.

Weird, but I loved it!

*gnägg*

Orkar inte sätta in så mycket bilder till, men det är ju en del i alla fall ;)
Saknar de tiderna. Inget är som det var då. Hade jag fått en chans att backa bakåt så skulle jag tackat ja!

Love u all guys :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0